[過去ログ] ドングリシステムについて話しましょう ★6 (1002レス)
上下前次1-新
このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています。
次スレ検索 歴削→次スレ 栞削→次スレ 過去ログメニュー
498: 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01147077 04/04(木)14:02 ID:1ZyWdldu00404(22/46) AAS
Well, we'll get to the details later.
499(1): どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01147077 04/04(木)14:22 ID:CAP_USER(51/77) AAS
I have added these skills:
研究 Study
採掘 Mining
木こり Woodcutting
武器製作 WeaponCraft
防具製作 ArmorCraft
You will have the option to choose between each skill:
The "研究 Study" skill will increase your level.
The "採掘 Mining" skill will increase your ability to mine for ores.
The "木こり Woodcutting" skill will increase your ability to harvest wood.
省2
500: どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01147077 04/04(木)14:25 ID:CAP_USER(52/77) AAS
>>499
This is the setup for having weapons.
To build a weapon, you must mine for ore, then cut down a tree for wood.
Then you will use your weaponcraft or armorcraft skill to create the weapon.
The stats of the weapon will be decided based on your weaponcraft or armorcraft skill level.
There will be some random chance involved in the creation of weapons.
The higher your level, the better the chance for a better weapon, but it does not mean that all your weapons will be perfectly made.
Even a master craftsman sometimes makes mistakes.
501(1): 警備員[Lv.4][新][苗]|0.00263156 04/04(木)14:25 ID:FL7xxoqJ00404(8/18) AAS
期間流れ計 ←種子配給までの所要時間 のほうが分かりやすいと思う
先走ってください ← in English?
502(3): どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01147077 04/04(木)14:28 ID:CAP_USER(53/77) AAS
>>501
Currently only the "acorn distribution" uses "期間流れ計".
In the near future, "期間流れ計" will be used by other functions as well.
503(2): 04/04(木)14:30 ID:FL7xxoqJ00404(9/18) AAS
>>502
じゃあ、 経過時間 でどうかな?
504(2): どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01147077 04/04(木)14:34 ID:CAP_USER(54/77) AAS
>>503
OK! "経過時間" is a good idea
505: 警備員[Lv.4][新][苗]|0.00432647 04/04(木)14:37 ID:FL7xxoqJ00404(10/18) AAS
>>504
自然な日本語になった good!
506(2): どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01316568 04/04(木)14:38 ID:CAP_USER(55/77) AAS
The donguri.5ch.net UI is starting to get really cluttered.
After I finish setting up weapons, I must make the UI pretty.
Is anybody here a UI designer?
507: 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01316568 04/04(木)14:38 ID:1ZyWdldu00404(23/46) AAS
期間流れ計 in English?
Epoch flow meter?
無理に訳さずエポックフロー計とかでいいのかも
508: 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01316568 04/04(木)14:39 ID:1ZyWdldu00404(24/46) AAS
>>504
Great! Elapsed time.
509(1): 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01316568 04/04(木)14:41 ID:1ZyWdldu00404(25/46) AAS
>>506
UI is my weakest area...
510(1): どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01316568 04/04(木)14:42 ID:CAP_USER(56/77) AAS
>>509
Me too...
But maybe someone here is good at it!
511: 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01316568 04/04(木)14:45 ID:1ZyWdldu00404(26/46) AAS
>>510
Let's recruit on populated boards.
なんでも実況(ガリレオ)
2ch板:livegalileo
ニュース速報+
2ch板:newsplus
ニュー速(嫌儲)
2ch板:poverty
512(1): ハンター[Lv.32]|0.93644452 04/04(木)14:51 ID:eGgEaS3G00404(2/9) AAS
言い難いが大衆が求めているのはゲームではなくbot対策
なのでゲームを使ってbot対策するにもあまりゲームの部分が複雑化しないと
良いな。日々人が減っています。
513: ◆Coffee/dNk 警備員[Lv.4][新][苗]|0.00000000 04/04(木)15:04 ID:mkzJXAtS00404(1/7) AAS
運営が求めているのは課金なのか?
514(10): どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01316568 04/04(木)15:04 ID:CAP_USER(57/77) AAS
>>512
Boards that enable `BBS_ACORN=1` even now already have a strong tool against vandalism and scripting.
The "game" portion can be played or not. It does not require active participation.
"Donguri" is going to give us many new ways to beat bots in an effective and user-friendly manner.
For instance:
1. It creates a reputation system.
- The reputation system beats bots by allowing users to recognize when new accounts are posting.
- The reputation system will allow HUNTERs to destroy ARASHI accounts with weapons [coming soon].
2. It allows us to defend against instant acceleration.
- When a thread (or board) becomes accelerated too fast, we can slow down new replies from users with a low reputation score.
省3
515(1): 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01316568 04/04(木)15:08 ID:1ZyWdldu00404(27/46) AAS
>>514 日本語訳
現在でも`BBS_ACORN=1`を有効にしている掲示板は、すでに荒らしやスクリプトに対する強力な手段を持っています。
ゲーム」部分はプレイしてもしなくてもいい。積極的な参加は必要ない。
"Donguri "は、効果的でユーザーフレンドリーな方法でボットを打ち負かす多くの新しい方法を提供してくれるだろう。
例えば
1. レピュテーションシステム。
- レピュテーション・システムは、ユーザーが新しいアカウントが投稿していることを認識できるようにすることで、ボットを打ち負かす。
- レピュテーションシステムにより、ハンターは武器を使ってARASHIアカウントを破壊することができるようになる(近日公開)。
2. 即座のアクセラレーションを防御することができる。
- スレッド(または掲示板)が加速しすぎた場合、評価スコアの低いユーザーからの新しい返信をスローダウンさせることができます。
省3
516: ハンター[Lv.33]|0.93644452 04/04(木)15:08 ID:eGgEaS3G00404(3/9) AAS
>>514
I got it.
I look forward to contributing.
517(1): 警備員[Lv.5][新][苗]|0.01316568 04/04(木)15:29 ID:1ZyWdldu00404(28/46) AAS
>>514
How about incorporating BBS_ACORN into the '!extend command' at making a thread?
Anyone can use it wherever they want to use it.
外部リンク:info.5ch.net
上下前次1-新書関写板覧索設栞歴
あと 485 レスあります
スレ情報 赤レス抽出 画像レス抽出 歴の未読スレ AAサムネイル
ぬこの手 ぬこTOP 0.013s