[過去ログ] どんぐりシステムについて話しましょう ★40 (1002レス)
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621: 警備員[Lv.3] 05/21(火)15:09 ID:ZRGaHM2f0(4/13) AAS
FAQの文章書いたやつは別のやつだからなあ…
622: 警備員[Lv.3][新芽] 05/21(火)15:10 ID:RZRMnIpid(1) AAS
ハンターへログイン出来ないのはなぜ?
623
(1): 警備員[Lv.7] 05/21(火)15:10 ID:XsFkxonld(1/3) AAS
I think the current equipment feature is good, and in addition to that, I would like to see the distribution of "invulnerability" to many users, which means that they do not die even if shot.
I would like users who pay for uplift to be able to enter with their equipment from the beginning.
I think that would solve the level limit (=/3or4) problem.
624
(1): 警備員[Lv.7] 05/21(火)15:13 ID:XsFkxonld(2/3) AAS
思ったけどどんぐりFAQってFAQスレのまんま移しだよね
更新されていくFAQスレ見た上で分からなかった”話しましょうスレで質問しましょう”ってノリで書いたやつがそのままあるような…w
625: 警備員[Lv.10] 05/21(火)15:14 ID:icLbfkXI0(4/6) AAS
1時間で1期でしたっけ
1250まで後3日ほどってことかな
626: 警備員[Lv.10] 05/21(火)15:15 ID:XNLFCUkt0(3/4) AAS
>>624
そうだよ
多少整形しただけ
627
(2): 警備員[Lv.1][新芽] 05/21(火)15:18 ID:hhs5VzSz0(1) AAS
光と闇がバランス崩してる認識があって削除するのに
既に持っている奴はそのままとかどういうことや
628: 警備員[Lv.8] 05/21(火)15:18 ID:XsFkxonld(3/3) AAS
限定ガチャ…ってコト?!
629: 警備員[Lv.1][警] 05/21(火)15:18 ID:ZRGaHM2f0(5/13) AAS
>>623
If only after the management had "officially eliminated" the too-bad-to-be-true troll hunters that have been mentioned here so far...
Or if that's the extent of it, it might just barely be within the "business effort" range.
630: 警備員[Lv.10] 05/21(火)15:20 ID:icLbfkXI0(5/6) AAS
先行限定ガチャってとこかな
631: 警備員[Lv.1][新警] 05/21(火)15:20 ID:53FMyFpLM(5/5) AAS
>>627
さっきバランス調整したなら削除しなくて良さそうだけどな
属性多過ぎて面倒いならわかる
632: 警備員[Lv.1][新警] 05/21(火)15:22 ID:p1C6LKeYd(3/3) AAS
>>627
バランス調整したらしい>>616
>>620
で通じる気がするけど
633: どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.256][木告] 05/21(火)15:27 ID:CAP_USER(40/65) AAS
>>619
Your armor DEF is mininum 69. Its not very effective if my weapon's damage hits closer to 123.

This is my weapon:
どんぐりハンマ
【武器】[UR] 85~123 50 1% 光(97) 0 222000 マ
634
(3): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.256][木告] 05/21(火)15:28 ID:CAP_USER(41/65) AAS
>>620
You can use it as long as you have it.
We just wont make new ones.
635: どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.256][木告] 05/21(火)15:32 ID:CAP_USER(42/65) AAS
I am going to require Hunters to wear armor/weapon if they want to shoot the cannon.
636
(1): 警備員[Lv.5] 05/21(火)15:32 ID:G3v94WkG0(2/6) AAS
>>634

After introducing the following command to create a thread, some users reported that they could not access the thread. Does this mean that the command is currently unavailable?

!extend:none:none:1000:512:donguri=0/4
637
(1): ころころ 05/21(火)15:47 ID:PlZ5GAjc0(4/4) AAS
>>636
Can you link an example?
638
(2): ころころ 05/21(火)15:48 ID:OlCPksEr0(1/10) AAS
>>634
Please listen to >>603.
In fact, I think this damage calculation is WRONG.

- Water vs Earth: \( E = 0.8 - 0.05 \times (p_1 - p_2) \)

↑指摘されているように、この計算は間違いだと思う
639
(3): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.256][木告] 05/21(火)15:49 ID:CAP_USER(43/65) AAS
Hunters must wear weapon/armor to shoot the cannon now.
This change will eventually segue into the bounty system.
640: 警備員[Lv.23] 05/21(火)15:52 ID:OlCPksEr0(2/10) AAS
>>639
But I might be wrong in >>638
I'll check again
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