[過去ログ] どんぐりシステムについて話しましょう ★41 (1002レス)
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419(2): 警備員[Lv.36] 05/25(土)07:44 ID:pZlHlm5J0(1/6) AAS
PCのChromeだけど、選択スキルの ↑ が、数字の 1 に見えてしょうがない
探検: 80↑ だと、 探検: 801 に見える(矢印がひと周り小さく表示される?)
探検: 80 ↑ のようにスペース開けるとか、
探検: 80 <↑> のみたいな感じにしてほしいです
420: 警備員[Lv.36] 05/25(土)07:52 ID:pZlHlm5J0(2/6) AAS
あと、大型宝箱はバッグの空きが2つずつでも開けられるね
これは便利なので、仕様ということにしておきましょう (英訳してくなくてよい)
421: 警備員[Lv.4][芽] 05/25(土)07:52 ID:D+NtESuz0(1) AAS
どの板にも書けないんだが何のためのシステム
422(2): ハンター[Lv.482][林] 05/25(土)07:59 ID:ZKUpMZYZ0(4/14) AAS
>>419
Currently, all text is underlined and linked, but it may be a good idea to move "↑" outside the range of underlining and linking.
いまはテキストすべてに下線が引かれてリンク化されていますが、「↑」を下線とリンク化の範囲の外に出すといいかもしれません
探検: 80↑
 ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
↓
探検: 80 ↑
 ̄ ̄ ̄ ̄
423: 警備員[Lv.4] 05/25(土)08:03 ID:G/CT8JdX0(2/4) AAS
一つ言えることは、アブカスの要望は無視しとけば皆が幸せってことやね
424: 警備員[Lv.7][芽] 05/25(土)08:05 ID:DgWbPRHo0(1) AAS
大砲撃てなくなったよ?
425: 警備員[Lv.36] 05/25(土)08:06 ID:pZlHlm5J0(3/6) AAS
>>422
それでいいな
426(1): ハンター[Lv.384][森警]:24.53164929 05/25(土)08:12 ID:ppxT0CtV0(2/7) AAS
撃ててるが?
画像リンク[jpg]:i.imgur.com
ちょっとHTML書けるマンと情弱はもうちょっとおとなしくしといてほしい
427: 警備員[Lv.4][告] 05/25(土)08:14 ID:9Kr2kZjE0(5/8) AAS
>>377,380
ありがとう
こんなやり方あったんですね
428: 警備員[Lv.4] 05/25(土)08:15 ID:G/CT8JdX0(3/4) AAS
効いてるなぁ
429(6): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.271][木] 05/25(土)08:15 ID:CAP_USER(17/58) AAS
>>406
We could do that. How much would that type of service cost per month?
>>409
OK I understand. I will adjust it.
>>414
Thats a pretty cool script.
Think we should switch to using SVG instead of text progress bars?
>>422
OK
>>413
省1
430: 警備員[Lv.12] 05/25(土)08:18 ID:ld4EYuek0(1/3) AAS
>>429
導入要請がなくとも、どんぐり導入サれていない板へは随時導入の予定はありますか?
スクリプト荒らしは今は沈静化しているので急ぎではありません
Even if there is no request for the introduction, are there any plans to introduce it to boards that have not yet been introduced?
Script vandalism has calmed down now, so there's no rush.
431(1): 警備員[Lv.3] 05/25(土)08:25 ID:t+tzZmn50(2/3) AAS
>>429
English translation:
• The width can be reduced so it can be placed side by side with other elements.
• I think it can also be used in sidebars, etc.
• I thought it would be useful for
・幅を縮められるので他の要素と横並びにできます
・サイドバーなどにも載ると思います
・もしUIの大幅な変更を予定していたら役に立つと思い参考までに
432(1): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.271][木] 05/25(土)08:27 ID:CAP_USER(18/58) AAS
>>431
I already made a new UI for donguri system, but I was hesitating to install it because some people might prefer the current UI.
Should I install it?
What about the current UI if I put a new one?
433(1): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.271][木] 05/25(土)08:31 ID:CAP_USER(19/58) AAS
>>409
This should be fixed now. Can you confirm it?
434(1): ハンター[Lv.482][林] 05/25(土)08:32 ID:ZKUpMZYZ0(5/14) AAS
>>429
How about a price of $20?
価格は20ドルにしてはどうでしょうか?
As a consumer, I feel that $20 is a bit high due to the weak yen.
消費者の感覚としては、20ドルは円安の影響もあって少し高めの価格設定に感じます。
However, I think it's okay to set a slightly higher price, considering future improvements in the quantity and quality of services.
しかし、今後のサービスの量や質の改善を考慮すると、少し高めの価格設定でも良いと思います。
I hope that 5ch's services will continue as 5ch's revenue increases.
5chの収益が増えることによって、5chのサービスが継続されていくことを望みます。
435(2): 警備員[Lv.4] 05/25(土)08:33 ID:TxE3nAChx(1/2) AAS
>>433
I introduced the inquiry form for the 5ch dedicated browser "chmate" to you yesterday. Have you received any response from the developer since then? I'm using chmate, and when writing, an error I've never seen before appeared, so I thought maybe the developers had started doing something.
436(1): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.271][木] 05/25(土)08:34 ID:CAP_USER(20/58) AAS
>>434
Ok I will think about it. I have some other improvements that I need to finish first.
Sorry to put most prices in USD.
The weak yen is really difficult when we have to pay for servers with USD.
437: 警備員[Lv.3] 05/25(土)08:36 ID:t+tzZmn50(3/3) AAS
>>432
I'm not a fan of the current UI for the following reasons:
* The status and commands are mixed together, making it difficult to understand at a glance.
* It's unclear what actions lead to growth or enable cannon firing.
* The centralized, vertical layout results in excessive scrolling.
I'm eagerly awaiting the new UI, hoping it addresses these issues.
すいません、私は現在のUIは使いやすいとは思ってません
主に以下の点です
・ステータスとコマンドが混在しています
・何をしたら成長するか、大砲が撃てるかがわかりづらいかもしれません
省2
438(2): 警備員[Lv.1][臭] 05/25(土)08:36 ID:9Kr2kZjE0(6/8) AAS
>>380
>>1は撃たれるんですね
これは厳しいなあ
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