[過去ログ] どんぐりシステムについて話しましょう ★41 (1002レス)
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430: 警備員[Lv.12] 05/25(土)08:18 ID:ld4EYuek0(1/3) AAS
>>429
導入要請がなくとも、どんぐり導入サれていない板へは随時導入の予定はありますか?
スクリプト荒らしは今は沈静化しているので急ぎではありません

Even if there is no request for the introduction, are there any plans to introduce it to boards that have not yet been introduced?
Script vandalism has calmed down now, so there's no rush.
431
(1): 警備員[Lv.3] 05/25(土)08:25 ID:t+tzZmn50(2/3) AAS
>>429
English translation:
• The width can be reduced so it can be placed side by side with other elements.
• I think it can also be used in sidebars, etc.
• I thought it would be useful for
・幅を縮められるので他の要素と横並びにできます
・サイドバーなどにも載ると思います
・もしUIの大幅な変更を予定していたら役に立つと思い参考までに
432
(1): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.271][木] 05/25(土)08:27 ID:CAP_USER(18/58) AAS
>>431
I already made a new UI for donguri system, but I was hesitating to install it because some people might prefer the current UI.
Should I install it?
What about the current UI if I put a new one?
433
(1): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.271][木] 05/25(土)08:31 ID:CAP_USER(19/58) AAS
>>409
This should be fixed now. Can you confirm it?
434
(1): ハンター[Lv.482][林] 05/25(土)08:32 ID:ZKUpMZYZ0(5/14) AAS
>>429
How about a price of $20?
価格は20ドルにしてはどうでしょうか?

As a consumer, I feel that $20 is a bit high due to the weak yen.
消費者の感覚としては、20ドルは円安の影響もあって少し高めの価格設定に感じます。

However, I think it's okay to set a slightly higher price, considering future improvements in the quantity and quality of services.
しかし、今後のサービスの量や質の改善を考慮すると、少し高めの価格設定でも良いと思います。

I hope that 5ch's services will continue as 5ch's revenue increases.
5chの収益が増えることによって、5chのサービスが継続されていくことを望みます。
435
(2): 警備員[Lv.4] 05/25(土)08:33 ID:TxE3nAChx(1/2) AAS
>>433
I introduced the inquiry form for the 5ch dedicated browser "chmate" to you yesterday. Have you received any response from the developer since then? I'm using chmate, and when writing, an error I've never seen before appeared, so I thought maybe the developers had started doing something.
436
(1): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.271][木] 05/25(土)08:34 ID:CAP_USER(20/58) AAS
>>434
Ok I will think about it. I have some other improvements that I need to finish first.

Sorry to put most prices in USD.
The weak yen is really difficult when we have to pay for servers with USD.
437: 警備員[Lv.3] 05/25(土)08:36 ID:t+tzZmn50(3/3) AAS
>>432
I'm not a fan of the current UI for the following reasons:
* The status and commands are mixed together, making it difficult to understand at a glance.
* It's unclear what actions lead to growth or enable cannon firing.
* The centralized, vertical layout results in excessive scrolling.
I'm eagerly awaiting the new UI, hoping it addresses these issues.

すいません、私は現在のUIは使いやすいとは思ってません
主に以下の点です
・ステータスとコマンドが混在しています
・何をしたら成長するか、大砲が撃てるかがわかりづらいかもしれません
省2
438
(2): 警備員[Lv.1][臭] 05/25(土)08:36 ID:9Kr2kZjE0(6/8) AAS
>>380
>>1は撃たれるんですね
これは厳しいなあ
439: ハンター[Lv.386][木] 05/25(土)08:37 ID:ir89+GN80(3/12) AAS
>>429
ありがとうございます。
但し、>>413に一部誤りがありました。
#2のリクエスト
誤「先走って下さい」→正「先走ってください」
これでお願い致します。

Thank you.
However, there was an error in >>413.
Request #2
Incorrect: "先走って下さい" → Correct: "先走ってください"
省1
440
(3): ハンター[Lv.482][林] 05/25(土)08:39 ID:ZKUpMZYZ0(6/14) AAS
>>429
Thank you for making it so that "↑" can be seen separately from skill numbers.
「↑」がスキルの数値から区別されて見えるようにしてくだり、ありがとうございます。
441
(2): 警備員[Lv.3][新] 05/25(土)08:45 ID:WIG8S3I3M(1/12) AAS
>>429
Thank you.
If you apply the current conditions, I think the restrictions can be expressed like this.

Clamp(1.2,(1.2 + 0.05 * (ATK_ELEMENT - DEF_ELEMENT)),2.0)

Clamp(0.2,(0.8 - 0.05 * (DEF_ELEMENT - ATK_ELEMENT)),0.8)

However, since it is easy to reach the upper/lower limits if left like this, I would appreciate it if you could also refer to >>226,234.
442: 警備員[Lv.4] 05/25(土)08:48 ID:kDArJUQa0(2/3) AAS
>>440
画像リンク[png]:i.imgur.com

画像リンク[png]:i.imgur.com

うーん まだ見にくい気がするんだが
上昇しているってのが分かりづらいがこんな感じで文字の前か後ろに★つけるのはどう?
443
(1): 警備員[Lv.4] 05/25(土)08:52 ID:rmwXxvhU0(4/10) AAS
それならまだ良いほうだろ
オレの端末でのテキストゲージなんてずっとコレよww
画像リンク[jpeg]:i.imgur.com
444: ハンター[Lv.482][林] 05/25(土)08:57 ID:ZKUpMZYZ0(7/14) AAS
新しいインターフェイスが予定されているようなので
誤認の余地(>>419)さえなければ、今はいいような気がします
445: 警備員[Lv.5] 05/25(土)08:57 ID:0sdCkH0S0(2/5) AAS
と、とつぜん話をすり替える
446
(1): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.271][木] 05/25(土)09:04 ID:CAP_USER(21/58) AAS
>>435
No response back from them yet.
I changed some of the error messages in BBS.CGI to hopefully help people understand more easily.

>>440
No problem.

>>441
How about this?
Clamp(1.2,(1.2 + 0.005 * (ATK_ELEMENT - DEF_ELEMENT)),2.0)
Clamp(0.2,(0.8 - 0.005 * (DEF_ELEMENT - ATK_ELEMENT)),0.8)
447
(3): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.271][木] 05/25(土)09:04 ID:CAP_USER(22/58) AAS
>>435
No response back from them yet.
I changed some of the error messages in BBS.CGI to hopefully help people understand more easily.

>>440
No problem.

>>441
How about this?
Clamp(1.2,(1.2 + 0.005 * (ATK_ELEMENT - DEF_ELEMENT)),2.0)
Clamp(0.2,(0.8 - 0.005 * (DEF_ELEMENT - ATK_ELEMENT)),0.8)
448: 警備員[Lv.4] 05/25(土)09:06 ID:U2MJ8BjG0(1/7) AAS
>>436
As for the talk around >>438
One who has created a thread (the first comment) can be shot by the cannon,
even if the thread has been created with /3 or /4 (cannon forbidden) of !extend.
Could you change the algorithm so that !extend also affects the first comment?
449: 警備員[Lv.4][新] 05/25(土)09:07 ID:WIG8S3I3M(2/12) AAS
>>446
I think that's fine. Thank you.
If I notice anything else, I'll let you know.
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