[過去ログ] どんぐりシステムについて話しましょう ★45 (1002レス)
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361(6): ハンター[Lv.550][UR武][UR防][林] 06/09(日)07:30 ID:Pmg9tTTa0(5/11) AAS
>>349
I wondered if there was a way to put a stop to "indiscriminate ハンター", so I came up with some countermeasures.
「無差別ハンター」に歯止めをかけられないかと思い、対策を考えてみました。
○ When ハンター fires どんぐり大砲, the server records the identification information of the ハンター who fired and the target that was shot (ハンターID, 警備員ID, acorn cookie, etc.).
ハンターがどんぐり大砲を撃ったら、サーバー側で撃ったハンターと撃たれた対象の識別情報(ハンターID、警備員ID、どんぐりcookieなど)を記録する。
○ If the ハンター attempts to shoot a target with the same identification within 120 minutes, a warning will appear on the scout screen indicating the target has already been shot.
もしそのハンターが120分以内に同じ識別情報を持つ対象を撃とうとしたら、射撃済みの対象であるという警告をスカウト画面に表示する。
○ If the ハンター still fires どんぐり大砲, it will be treated as missfire, all "木製の大砲の玉" and 0.2 どんぐりポイント (10 times the maximum 復活サービス fee) will be confiscated, and the identification information recorded on the server will be overwritten with a new timestamp.
それでもそのハンターがどんぐり大砲を撃った場合は、強制的に誤射として扱い、すべての「木製の大砲の玉」と、0.2 どんぐりポイント(復活サービスの利用料の最大値の10倍)を没収し、サーバー側で記録している識別情報を新しいタイムスタンプで上書きする。
○ However, in order to avoid any negative impact on どんぐり大乱闘 being played by both parties in agreement, such processing will not be carried out on posts that have the word [挑] in the name field.
省5
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