[過去ログ] どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレッド ★2 (1002レス)
前次1-
抽出解除 必死チェッカー(本家) (べ) レス栞 あぼーん

このスレッドは過去ログ倉庫に格納されています。
次スレ検索 歴削→次スレ 栞削→次スレ 過去ログメニュー
282
(1): 警備員[Lv.19] (ワッチョイ) 08/28(水)03:31 ID:0QE40Slc0(1/3) AAS
>>273
どんぐりして分かったんだが、ミーアイのスレ立ててるのはNANASHli
2chスレ:morningcoffee

ハンターが自ら名を名乗って板を支配するような行動を取り始めた
荒らしとして悪質なのでハンターの権利を剥奪してほしい
どんぐりランキングのレーティングに乗っているようなハンターなので
住人では手が出せない

Hunter started to take control of the board by calling himself the name.
I want Hunter's rights to be taken away because he is a malicious troll.
Because he is a hunter who seems to be riding on the acorn ranking rating.
省1
283
(1): 警備員[Lv.19] (ワッチョイ) 08/28(水)03:45 ID:0QE40Slc0(2/3) AAS
>>273
先日要望を受けて適用された上方調整を経ても「採掘」と「木こり」が弱すぎることが変わらず
誰にも選んでもらえない死にスキルのままである。
アイテム入手時にスキルが修行中かどうかで入手量が変わるという処理をなくし、
「鉄のキー」を入手するタイミング、「探検」と同じタイミングで
「「鉄」や「木材」を各々のスキルレベルの数字と同じだけ自動的に入手できる」くらいまで
(本当は「同じだけ」を1期中に3回では正直まだ弱い)、もしくはさらに上方修正してほしい。

Even after the upward adjustment applied in response to a request the other day, "Mining" and "Lumberjack" remain too weak.
It remains a dead skill that no one chooses.
Eliminated the process where the amount obtained changes depending on whether or not the skill is being trained when obtaining an item.
省3
287
(1): 警備員[Lv.20] (ワッチョイ) 08/28(水)04:35 ID:0QE40Slc0(3/3) AAS
>>284
No complicated condition processing such as whether the appropriate skill is selected
when obtaining an item.
I would like to make it easier to understand by aligning all item acquisition conditions and
number of acquisition times to "Exploration" and "Iron Key".

"Iron Key", "Iron", and "Wood" can be converted to each other, so when converted
I would like the numbers of "iron" and "wood" to be further adjusted upwards
so that their proportions are equal.
15 "Iron" can be used to make 1 "Iron Key", so if the skill level of "Exploration" and "Mining"
are the same,The number of “Iron” that can be obtained during one period will be closer to
省4
前次1-
スレ情報 赤レス抽出 画像レス抽出 歴の未読スレ AAサムネイル

ぬこの手 ぬこTOP 0.050s