[過去ログ] どんぐりキャノン★がアップデートを報告するスレ ★8 (1002レス)
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819: 警備員[Lv.17][芽] 12/03(火)20:16 ID:iLDDiGHR0(1/2) AAS
用のない時ばっか来よる
820: 警備員[Lv.142][SSR武][SSR防][苗] 12/03(火)20:16 ID:fYaNpIOf0(1) AAS
新アイテムを追加するかバランス調整でもしないと変化が無くて退屈だー
821: 警備員[Lv.7][新芽] 12/03(火)20:18 ID:64N6pD5y0(1/4) AAS
>>807
Good evening
The arena is no longer heavy and has improved, thank you
822: 警備員[Lv.7][新芽] 12/03(火)20:21 ID:64N6pD5y0(2/4) AAS
>>807
>>813
How can Acorn Points be used?
823: 警備員[Lv.217][森] 12/03(火)20:24 ID:erz05eaC0(1/3) AAS
Hello everybody.
824: 警備員[Lv.1][新芽] 12/03(火)20:31 ID:9Hlbfj45d(1) AAS
Hey, how are you?
825: 警備員[Lv.180][UR武+7][UR防+9][苗] 12/03(火)20:33 ID:buUHVFBg0(1) AAS
挨拶だけかよw
826: 警備員[Lv.8][新芽] 12/03(火)20:47 ID:64N6pD5y0(3/4) AAS
>>807
Is the response finished?
827
(7): どんぐりキャノン ★ 警備員[Lv.127][UR武+29][UR防限+30][森] 12/03(火)22:04 ID:CAP_USER(26/26) AAS
I am still here. I am reading your suggestions for balancing the Arena and weapons/equipment.
The idea to increase the HP with a progress bar instead of balanced by weapon stats sounds interesting for sure.
828
(1): 警備員[Lv.217][森] 12/03(火)22:13 ID:rtY7oxCa0(1) AAS
HPだけじゃなくて回避や命中率も武器防具の中のパラメータというより、別のパラメータとして存在するほうがしっくりくる気がするけどな
武器はATK、防具はDEFだけ
829
(1): 警備員[Lv.151][UR武+20][UR防+20][木] 12/03(火)22:15 ID:H8I8cv7N0(1/3) AAS
>>827
これだけ答えろ

製作レベルが100になった人がいます。
その後も製作レベルは上がりますか?
それとも、製作レベル100が上限ですか?
There is someone whose crafting level has reached 100.
Will the production level continue to rise?
Or is production level 100 the upper limit?
830
(1): ハンター[Lv.790][林] 12/03(火)22:17 ID:M7dzq9bB0(3/12) AAS
アメリカ時間だととんでもない時間じゃね?

>>829
どうでもいい
831: 警備員[Lv.2][新芽] 12/03(火)22:17 ID:PZQV/DOt0(2/11) AAS
>>827
HP is slightly affected by weapons.
Significant changes will confuse users.
For now, how about suppressing the HP increase effect of weapons?
If this is the case, even a strong person will only have a few thousand to 10,000, so the impact is still small.
832
(1): 警備員[Lv.151][UR武+20][UR防+20][木] 12/03(火)22:19 ID:H8I8cv7N0(2/3) AAS
>>830
お前には関係ない消えろカス
833
(1): ハンター[Lv.790][林] 12/03(火)22:23 ID:M7dzq9bB0(4/12) AAS
>>828
あんまり複雑にさせると訳わかんなくなるから>>812だけでいいだろ
WT.で重くしてHP上げるのはしっくりこないからHPだけ「Exercise」とかで個別に鍛えさせる
834: ハンター[Lv.790][林] 12/03(火)22:24 ID:M7dzq9bB0(5/12) AAS
>>832
カスはお前
ノイズは出てくんな
835: 警備員[Lv.2][新芽] 12/03(火)22:26 ID:PZQV/DOt0(3/11) AAS
>>833
複雑にするとバグだらけになる未来が見えるから単純な方が良いな
現状、武器を装備するだけでなぜかHPに若干の影響を与えてるのでこれを無くすだけで十分
その方が100万制限時に計算もしやすいし
836: ハンター[Lv.790][林] 12/03(火)22:29 ID:M7dzq9bB0(6/12) AAS
バリカタ100万達成記念として全ユーザーのHPは一旦チャラ
次からは「運動」とか「エクササイズ」の項目増やして時間で鍛えましょう
837
(1): 警備員[Lv.53] 12/03(火)22:31 ID:NJy/88yg0(2/5) AAS
>>827
HP seems to increase not only by WT but also by DEF and weapons.
If we are going to set an upper limit based on HP, is it possible to prevent HP from increasing due to statuses other than WT?

HPはWTだけでなく、DEFや武器によっても増加するようです。
HPによる上限を設けるのであれば、WT以外のステータスによってHPが増加しないようにできませんか?
838
(1): 警備員[Lv.148][UR武][SR防][木] 12/03(火)22:33 ID:kV5Q4zXj0(3/4) AAS
Equipment, keys, and materials have remained in free fall for a long time due to Dupe.
we need more surprises in the basic system than in the arena.
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