[過去ログ] どんぐりシステムについて話しましょう ★41 (1002レス)
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220(1): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.268][木] 05/24(金)15:46 ID:CAP_USER(4/58) AAS
>>103
Priority #1 right now.
221(1): 警備員[Lv.4][警] 05/24(金)15:49 ID:dChLXTgZx(1/3) AAS
>>220
There is no sign that 5ch's dedicated browser (for example, ``chmate'') will be updated to be compatible with the ``DONGURI system.'' Isn't this due to the lack of information about the API you have published? Could you please disclose a little more details?
222(2): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.268][木警] 05/24(金)15:50 ID:CAP_USER(5/58) AAS
>>221
Im not sure why.
Is there any way to email the chmate developer?
Maybe I can talk with him directly about his concerns.
223(2): 警備員[Lv.4][警] 05/24(金)15:53 ID:dChLXTgZx(2/3) AAS
>>222
外部リンク[html]:www.airfront.co.jp
There is a contact form. If you can use it too, please use it here.
224(4): 警備員[Lv.8][新] 05/24(金)15:59 ID:Rs0hwDTY0(2/8) AAS
>>218
For example:
p1 weapon has 火(80)
p2 armor has 水(50)
0.8 - 0.05 * (50-80) = 2.3
For example, we could change this to this:
0.8 - 0.05 * Max(0,(50-80)) = 0.8
Similarly, even in cases where there is an advantage (1.2x), you can prevent reversals by setting the minimum correction value to 0.
225(3): ハンター[Lv.239][木] 05/24(金)15:59 ID:zWxLy4b+0(1) AAS
大砲依頼スレで知ったけど
・動物園・水族館
2ch板:zoo
・国内旅行
2ch板:travel
ここの惨状はご存じですか
226(2): 警備員[Lv.8][新] 05/24(金)16:02 ID:Rs0hwDTY0(3/8) AAS
>>218
I think the correction value of 0.05 is very high, including >>224. If possible, I think it would be better to make it one digit smaller.
227: 警備員[Lv.4][新芽] 05/24(金)16:03 ID:PJhpkuxNd(1) AAS
>>225
既に削除人さんたちが動いてらっしゃいますね
どんぐりキャノン★さんは動くのかな?
228(3): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.268][木] 05/24(金)16:03 ID:CAP_USER(6/58) AAS
>>223
I used the contact form, and I sent a message introducing myself.
Thank you.
229: 警備員[Lv.4][芽] 05/24(金)16:05 ID:JUvpytJ40(1/2) AAS
Dear Donguri Cannon,
Please provide a set of acorns for the nanmin board(2ch板:nanmin)with BBS_USE_VIPQ2=2
Thank you.
230: 警備員[Lv.34] 05/24(金)16:05 ID:ESai9rAo0(1/2) AAS
>>89
これやってくれたのはいいんだけど、肝心の keyshop にリンクがないんだよな
宝箱を開けて分解してを繰り返してると、最後に鍵不足で keyshop に飛ばされる
そこから、どんぐり基地に戻りたいんだよ
231: 警備員[Lv.2] 05/24(金)16:05 ID:BkimckUA0(16/20) AAS
>>228
ほんとこういう仕事が早くて有能なとこは好きだわ
同じ質問を無視するのはカルト信者にしか見えないけど
232(2): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.268][木警] 05/24(金)16:06 ID:CAP_USER(7/58) AAS
>>224
OK that is a good idea. I will add that.
>>225
I see BBS_ACORN=1 is set, but why are donguri levels not displayed?
>>226
What do you think the correction value should be?
233: 警備員[Lv.1][警] 05/24(金)16:11 ID:dChLXTgZx(3/3) AAS
>>228
Thank you very much. Please let me know if you receive a reply from the browser developer.
234(1): 警備員[Lv.8][新] 05/24(金)16:12 ID:Rs0hwDTY0(4/8) AAS
>>232
This is just my amateur opinion, but I think 0.002 would be appropriate.
However, since the element value of (nothing) is always 0, it is significantly inferior to (light) and (darkness), so I think we need a different idea.
235(1): 警備員[Lv.16] 05/24(金)16:12 ID:5C6rHkBN0(3/4) AAS
>>232
>>115
He probably wants the board to be introduced BBS_USE_VIPQ2=2.
236: どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.268][木警] 05/24(金)16:12 ID:CAP_USER(8/58) AAS
>>223
I will let you know. I look forward to talking with him.
237(4): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.268][木警] 05/24(金)16:15 ID:CAP_USER(9/58) AAS
>>115 >>225 >>235
OK done. Please check.
238(2): どんぐりキャノン ★ ハンター[Lv.268][木警] 05/24(金)16:17 ID:CAP_USER(10/58) AAS
A few days ago I made an animation function for the results on the 大乱闘ログ page.
It shows the fights like an RPG battle.
I am still testing it though.
239(2): ハンター[Lv.478][林] 05/24(金)16:20 ID:8k8if/Ih0(1/11) AAS
>>237
When I have a large number of 鉄のキー (for example, when I purchase the "鉄のキーバンドル"), it is very labor-intensive and time-consuming for me to repeat the operation of opening 宝箱 dozens of times. .
Therefore, could you please add a function that allows you to open 宝箱 all at once?
When you click the "宝箱をまとめて開ける (Open 宝箱 all at once)" button, the process of opening 宝箱 will be performed automatically and continuously, and the process will stop when the number of equipment reaches the maximum number of items stored in the アイテムバッグ.
I think such a feature would reduce effort and save time.
鉄のキーがとてもたくさんある時(例えば「鉄のキーバンドル」を購入した時)に、私が宝箱を開ける操作を何十回もくり返すことはとても労力を要しますし、時間もかかります。
そこで、「宝箱をまとめて開ける」という機能を追加していただくことはできますか?
「宝箱をまとめて開ける」ボタンをクリックすると、宝箱を開ける処理を自動的かつ連続的に行い、装備の数がアイテムバッグの保管数の上限に到達したら処理を停止する、という機能です。
このような機能があれば労力の軽減と時間の節約になると思います。
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