【TD】Gem Craftスレ part1 (650レス)
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120
(1): 2014/04/09(水)15:14 ID:6g2jyFKa(1/2) AAS
>>108
v. 1.0.2 - 2014.IV.07.
Field Q6 requirement info text properly says P3 instead of R1
Orb strengthening tutorial panel text updated
Gem bomb spell info text updated, 'gem anvil' left from GCL removed; dragging gems (either bombs or not) on the mana pool destroys the gem, giving back mana
Using mouse wheel over skill and battle trait not obtained yet doesn't reveal its description anymore
Deleting saved games now needs a click and pressing D instead of double-clicking to avoid accidental loss of saved data
Fixed: pressing 1..6 (spells) while dragging the gem makes the gem stuck and unusable
Fixed: masonry skill raised above 100% initial building cost discount makes building amplifiers give mana instead of being free (like for other buildings)
Fixed: dropped orblets could be blocked from the orb.
省4
121
(1): 2014/04/09(水)15:43 ID:6g2jyFKa(2/2) AAS
>>120
v. 1.0.5 - 2014.IV.08.
Major bug fixed: placing building near the edge of the field while monsters arrive from an incoming path could have those monsters go through obstacles,
fall out of the system, and leave the monster counter above zero, resulting in the battle never ending
Gem component skills properly tell now that they grant their corresponding component for every battle
Fixed: at the end of endurance runs, fragments found prior to the start of endurance got rarity boost again, consuming +1 rarity booster
Battle traits tutor panel now points to the Orblets trait
Fixed: a shadow killed by a shrine as the very last enemy didn't give shadow cores
Fixed some typos

v. 1.0.4 - 2014.IV.07.
省13
122: 2014/04/09(水)17:05 ID:S6XTQe5k(2/2) AAS
>Field B5 tomb monster count decreased from 1.000 to 100
何か分からんが減りすぎワロタw
123
(1): 2014/04/09(水)20:15 ID:Aq/Rxko+(1) AAS
to open kill81frozenmonstersってどうするの?
124: 2014/04/09(水)20:42 ID:tvGaOAIE(3/3) AAS
>>123
スペル「フリーズ」で凍らせた敵を凍結してる間に規定数倒す
1回のフリーズで規定数全部倒す必要はないけど、
1プレイ中(ステージ開始からステージクリア)にやらないと数はリセットされる
125: 2014/04/10(木)01:42 ID:YVRwt1nk(1) AAS
コアはレアリティあげるよりも難易度に振ったほうがいい気がする
序盤のマップでも数十万稼げるのはおいしい
126: 2014/04/10(木)04:48 ID:dmT4/tcw(1) AAS
Bombで敵の数増やすよりも、難易度振ったほうが圧倒的に美味いな
その作業ないおかげで9倍速と一時停止でサクサクまわせるし
127: 2014/04/10(木)09:00 ID:/tmBYC5g(1) AAS
9倍速で流れていく石版にボムをぶつけるのが男ってモンさ
128: 2014/04/10(木)22:26 ID:0MFp2IGf(1) AAS
適当なレアリティ10台のタリスマン2つつけたら
gem wasps attack +39% faster
ってなったんだが、これタワーの通常攻撃が4割速くなってるんだよな?TUEEEE
129
(1): 2014/04/10(木)22:49 ID:w6TFU0Kb(1) AAS
いやタワーじゃない、ワスプだ
恐らくボムの後に漂ってるアレのことかと
130: 2014/04/11(金)00:21 ID:X8YW9Pkc(1) AAS
>>129
そうみたいだな
いまそのwaspのスキルとって、気づいてガッカリしたよ
131: 2014/04/11(金)16:57 ID:Vi+6SBVT(1) AAS
amp解禁まで長いわ
132: 2014/04/11(金)21:00 ID:10i5NKn5(1) AAS
なんか前回より面白くないんだよな
慣れてないからなのかもう飽きてしまったからなのか・・
133: 2014/04/11(金)21:36 ID:HvSxtEId(1) AAS
むしろ慣れると単調なだけなのがなぁ
134: 2014/04/12(土)00:28 ID:zW4DUr/f(1) AAS
硬ぇし面倒なギミックあるしリジェネめっちゃ掛かってるし
135: 2014/04/12(土)07:10 ID:Bv5lV4gd(1) AAS
散々文句言われてるけど、過去最高作だと思うわー
136
(1): 2014/04/12(土)09:44 ID:lL3P2wgJ(1) AAS
ジェム持ち去りシャドウやらシールドビーコンやらリストックビーコンやら
ランダム性はいらねえんだよおおおおお
137
(1): 2014/04/12(土)10:04 ID:4LTFFQek(1) AAS
>>121
v. 1.0.6 - 2014.IV.09.
Fixed an error thrown when rolloing over a spark with gem bomb activated
Overall spark balancing
In case mousewheel doesn't work or you don't have one, you can zoom the map,
use scroll bars (options, achievements, journey log) and browse the change log with PageUp/PageDown keys
Use of PageUp/PageDown keys added to the map navigation tutor panel
Fixed: poolbound gems weren't recalculated upon mana pool extension
Corrupted mana shards give less mana over time
Inverted the direction of journey notes scrolling with mouse wheel / PageUp/PageDown keys
省4
138: 2014/04/12(土)13:05 ID:884wwuR0(1) AAS
>>136
自分は後半から出現する一定時間操作不能が不要だと思うわ
Wave早送り+9x speedでプレイしていると鬱陶しいことこの上ない
139: 2014/04/12(土)15:54 ID:1qN+sgKH(1) AAS
スレの伸び悪すぎるな
やはり出来が・・・
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